Midsommarhelgen.

Som även detta år firades in i Halmstad hela helgen. Till skillnad från förra året var vi inte helt ensamma på midsommarafton utan Filips två killkompisar, (kan nog även kalla dom för mina killkompisar också egentligen..) umgicks med oss på midsommarafton. Vi började dagen med att äta lunch på tylöhus med en magisk utsikt och avslutade den inne i stan på bulls med några öl. Dag två, midsommardagen, en av dom stökigaste dagarna på året, startade vi med en fördrink i en kompis stuga där andra gislavedsbor anslöt sig till. Vidare för lunch där det minst sagt inte var en lugn stund haha. Den där fördrinken blev till en förfest på tre timmar innan klockan slog 15:00 så det blev en bra uppladdning. Minigolfen efter maten spelades med rekortfart, kanske berodde på att vi gick av efter halva banan då jag har alldeles för törstiga kompisar. Avslutningsvis slutade kvällen på leffes innan vi insåg hur gamla vi kände oss så vi gick hem. Nästa år har vi bestämt oss för att fly landet, eller det är nog mest jag. Filip har inget val :):):)
 
Efter den helgen slog vardagen oss med storm. Magsjuka och hundvakt. Det ena mysigare än de andra.. Men att så mycket bättre man känner sig med en fyrbent liten kompis i såna lägen. Vill verkligen ha en egen en vacker dag... Något annat jag verkligen vill ha nu är SEMESTER. 10 långa arbetsdagar kvar innan det händer dock men min hjärna har redan ställt om till semester. Hoppas det går fort dit, tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0