Mina hjältar.

Detta mina vänner, är något av det bästa som hänt detta decennium. Världens bästa duo! Jag är så lycklig över er återförening. Gift er och må ni aldrig skilja er åt igen. Amen!

In progress.

Här sitter jag och känner in rummet, som underbara Ernst hade sagt i detta tillfälle. Ett besök hos frisören var efterlängtat då det gått hela 4 månader sen jag var här sist!!!!! Skönt att bli lite helgfin nu när det står en massa skoj på helgens schema. Jag är övertaggad, och likaså resten av gänget  Och Imorgon är det äntligen fredag igen!

Kärt återseende.

Blev fullkomligt galen i denna stad efter förra årets resa, och därefter sa jag helt övertygande att jag skulle komma tillbaka en dag. Hade dock hoppats på att det skulle hända tidigare. Men nu äntligen tog vi tag i det här. Dock får jag vänta en hel månad innan vi är på väg till London igen. Men det är i alla fall bokat! Men denna gången står bara fotboll och shopping på schemat än så länge. Kan vara ganska skönt att bara springa runt och leka turist efter förra årets resa med typ 3 olika museum om dagen, haha. Men som jag längtar!!!

Jag har ju faktiskt en liten resa "bokad" nästa vecka också, men bara upp till vår älskade huvudstad över helgen för att se Justin och bara andas in lite storstadsluft. Dessutom är det bara 90 dagar kvar tills planet lyfter till Puerto Rico för att för första gången i mitt liv fira jul i bikini.

Hade jag haft oändligt mycket pengar hade jag nog varit ute på resande fot resten av mitt liv... Godnatt!

AW

Känns som att veckorna bara innehåller måndagar, fredagar & söndagar. Veckorna går så snabbt och det är ingen gladare än jag för!

I fredags hängde jag med mina arbetskamrater, på fritiden. Kan bara betyda att det är ett härligt gäng på jobbet! Vi var på hotellet i Anderstorp som hade lite after work den kvällen. Kanon kväll, resultat - sliten igår..... Det enda jag gjorde för världen igår var att offra mig som fylletaxi till Värnamo och tvinga mamma&pappa att bjuda mig och Filip på kvällsmat.

Idag kom vi fram till att det var cheeseburgarens dag, och det har vi så klart ätit samt kollat på serier hela dagen. Skönt!

Quiz.

Torsdagens aktiviteter blev på hotellet med popquiz där vi för första, och antagligen sista gången hade alla rätt på quizet och därmed kammade hem en finalbiljett. Synd att man inte kan bidra med sin smarta hjärna under den kvällen då min hjärna kommer vara fokuserad på Justin Bieber! Behöver verkligen köpa en kamera innan dess, mobilkameran börjar svika. Tur att en iphone 7 snart är påväg hem till mig!

Igår drack vi vin och avslutade kvällen med en drink på hotellet. och nu ligger jag och Hanna i varsin ände av soffan och gör det vi är bäst på. Jag är såååå ledsen idag för att jag inte får uppleva Linnros comeback i Stockholm, Speciellt när två biljetter dit ligger hemma och väntar på att användas. Det gör ont i hjärtat.

Kalas.

Om man då ska börja med att hoppa till förra helgen så hade jag en riktig kalas kväll på fredagen då vi spontant drog och dansade på Harrys i Värnamo, och spontant vet man ju att det blir succé. förra söndagen avslutade vi helgen med kalas i Halmstad för filips kusin och därmed var det måndag dagen efter igen. Men lika snabbt kom fredagen då jag själv hade styrt upp med lite kalas, och där vi tillslut hamnade på hotellet lite runda om fötterna. Vi laddade sedan om batterierna i lördags och fick en kanonkväll där vi firade Karin och Jenny som fyllt 25 år vardera. Och nu då, onsdag imorgon igen och halva arbetsveckan gjord. Och en lugn helg är på ingång. Det behöver jag både för min kropps skull men mest för min ekonomis skull....