Bröllop & Bal

Kan vi prata om alla fina människor jag har träffat i helgen? Inte bara för att alla var så fint klädda utan i helhet. Jag hade en bild i mitt huvud att jag och Filip skulle ta så fina bilder innan vi åkte på bröllop i lördags, och nu när man går igenom alla så är vi osynkade på varenda bild vi tog. Antingen så blundar jag, eller så kollar Filip åt ett annat håll, eller tvärtom. Ljust var det också när vi väl tog oss ut i Lördags, och med facit i hand kanske vi skulle haft solglasögon på när vi tog kortet på första bilden haha?! För den bilden är den bästa av alla 20.... Ni förstår nog. 
 
Men iväg på bröllop kom vi, och ett helt fantastiskt sådant. Mitt och Filips första faktiskt, och det var helt magiskt. Förstår vad alla menar med den där speciella känslan efter ett bröllop, för alla glada människor man träffar under en sån kväll smittar ju av sig. Hoppas att nästa gång vi är på bröllop är det vårt egna, hehe.... Fantastiskt fin tillställning och Grattis ännu en gång fina Linn & Filip! 
 
Och så var det dags för bal i söndags och ALLTSÅ SNÄLLA NYP MIG I ARMEN. Kolla på min bror och hans baldejt VAD FINA???? Där fick man jävlar hålla tillbaka tårarna och svälja några gånger, men när jag hörde att pappa snyftade bakom mig så släppte jag det också haha. Min fina fina lillebror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0