Sista semesterdagarna.

Som bjöd på pangväder dom sista dagarna och som avslutades med dubbla after beach dagar. Den ena dagen lugnare än den andra. Men väldigt trevligt vid båda tillfällena. Avslutade även semestern på topp efter en stökig dag på Solgården med min favorit - musslor, igen. Idag var första arbetsdagen efter semestern och jag kände mig verkligen inte redo för det. Brukar inte ha ångest över att gå tillbaka till jobbet efter några veckor ledigt men det hade jag igår. Kanske för att jag även denna semestern varit sjuk under halva tiden. Men efter idag känns det rätt skönt att vara tillbaka till rutiner igen. Till och med en löprunda gjordes dagen till ära så nu känns soff läge ganska okej. Tror faktiskt ändå jag är redo för hösten. 139 dagar går fort då vi sätter oss på ett flyg till nästa resmål. Jag hoppas det går fort dit iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0