Nyfriserad & ny resa bokad.

Två arbetsveckor har snart passerat sen årets semester. Och nu är man inne i rutiner igen, på både gott och ont. Jag var som sagt inte redo för att inse att semestern var slut för två veckor sedan, men går det lika fort till jul som dessa veckor har gjort så kan jag nog ändå acceptera det. Det är idag faktiskt "bara" 128 dagar kvar tills vi sätter oss på ett flyg igen för nya äventyr. Får man börja ha nedräkning såhär tidigt haha?! Och som vanligt kliar det ju i mina res-nerver när rutinerna börjar kicka in igen, så igår bokade vi en resa till påsk nästa år. Då jag äntligen ska få gå runt i en av min favoritstad igen - London! Men innan dess händer det en massa kul i höst. Och imorgon ska jag äntligen få se två av mina favoriter på en och samma scen, Oskar Linnros & Veronica Maggio. Något jag är så fantastiskt taggad på!!! 
 
Förresten, jag har sagt hejdå till mitt super blonda hår och blivit lite mörkare. Något som kanske inte syns så mycket men det var ett stort steg för mig... Haha! Kan man ens va så obekväm som jag när man ska ta selfies, tror ej det..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0