48 timmar i huvudstaden.

Tillbaka i Halmstad nu igen efter en snabb visit i vår fantastiska huvudstad. Kan vi bara prata om hur fint Stockholm faktiskt är? Sverige har antagligen världens finaste huvudstad helt klart. Vi var och käkade på en grekisk restaurang första kvällen som var helt magisk innan vi tog tunnelbanan till slussen för att promenera hem längs med vattnet och slottet. Och precis vid solnedgången alltså snälla det är ju så fantastiskt fint så jag nästan fick feeling för att fria till Fille när vi gick där hand i hand. Haha....
 
I måndags styrde vi mot Skansen bland alla småbarnsfamiljer men ändå så mysigt att bara gå runt i den miljön. Vi gick utmed hela Strandvägen bort mot djurgårn och beundrade alla gamla men fina byggnader. Där skulle man haft en lägenhet.... vi hittade en super mysig uteservering där vi tog en öl och burgare och bara satt och tittade ut över vattnet. Jag älskar verkligen Stockholm och ångrar varje gång att jag inte flyttade dit när jag hade chansen. Nu känner jag mig för gammal och trivs bra med mitt liv som det är. Sanningen är väll dock att jag aldrig hade fått med mig Fille på det flyttlasset haha... 
 
Men att jag har fått med mig honom till Ullared idag betyder väll ändå att jag har en liten påverkan. Kanske blir det en lägenhet eller landställe i Stockholm i framtiden. Och juste på tal om fritidshus, vi har hittat nästintill vår dröm stuga här i Halmstad där det är visning nästa helg. Undra om man ska våga sig dit.... tror inte det haha!! Sanningen där är att plånboken inte tillåter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0