Kalas helg!

Det är ju helt sjukt att det redan är torsdag igen, alltså Fredag imorgon - igen? Vill både dra i handbromsen men också gasa så mycket det bara går. Har så mycket roligt att se fram emot nu de kommande veckorna så det pirrar nästan i magen när jag tänker på det. Något som verkligen pirrar i magen är att vi åker till Paris om en vecka, som jag har längtat till sen vi kom hem från Thailand haha!

 

Nog om vad som komma skall och det som faktiskt redan har hänt. I helgen var det kalas, både fredag och lördag. I fredags firade vi Filips morbror med ölprovning och planka på Bredaryds Värdshus. Bara det är ju trevligt i sig – sällskapet, öl och mat. Vinnande koncept! Och i lördags fyllde en av dom viktigaste personerna i mitt liv år, Mamma! Och eftersom pappa var på övning i skogen någonstans i Sverige fick vi uppvakta henne. Pizza, kladdkaka, godis, bubbel och öl bjöds det på och det mina damer och herrar är minst sagt också ett vinnande koncept! 

 

Och till något annat kul, så har vi även lagt den sista plankan på vårt trädäck. Jippi! Nu återstår det bara att skruva ihop allt detta med ca 3000 skruv (kul…) och lite staket runtom, sen ska det jagas utemöbler ska jag be att få tala om för er.

Det däremot är KUL!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0