Husprojekt - Trädäck!

När Filip började med det här projektet för 6 veckor sedan tyckte jag han hade blivit knäpp. Vintern var ju inte ens över då enligt mig. Men nu när det är såhär långt kommet är det helt fantastiskt att han har sånt driv och kli i fingrarna. Jag älskar honom för det, titta bara hur bra det kommer bli?! Slutar aldrig förvånas över hur duktig han faktiskt är, och självlärd måste man ju ändå nämna. Längtar tills man kan gå ut här på morgonen och dricka kaffe, eller ett glas vin på kvällarna. Så nu är det bara bygga och skruva som gäller på kvällar och helger, jag har faktiskt varit lite delaktig i detta också, tro det eller ej haha. Men snart kommer min tid då det ska köpas utemöbler och inreda detta trädäck, som kommer bli nästan lika stort som huset. Sjukt!!! Sen börjar vi spara pengar i resekassan istället så vi kan boka upp något mer detta år. Nu börjar det ju ändå dra ihop sig till vår Paris resa som är mer än välkommen. Bara 17 dagar kvar, och efter den påskhelgen har vi något uppbokat varenda helg fram till semestern.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0