Moules Frites & Fantastiska Vidunder.

Insåg igår att det här med att ta en bra selfie, dom dagarna är ju förbi helt klart. Vet inte riktigt hur man ska bära sig åt haha. Men en spegelbild fick det bli i väntan på att Filip skulle bli klar igårkväll, då vi åkte till Halmstad för att gå på dejt, och en sådan med högsta betyg dessutom! 
 
Vi började med att äta på Bulls, och där jag redan innan vi gick in hade bestämt mig vad jag skulle äta - Musslor såklart! Har en liten egen oskriven regel att går jag till en restaurang som serverar musslor, då tar jag det. För jag tycker det är så gott, haha! 
 
Vi följde upp det med att gå på bio, Fantastiska vidunder som rubriken så fint lyder. Och ni som känner mig vet ju att jag är ett stort fan av Harry Potter, kanske till och med i en sån nivå att det blir lite nördigt haha. Så jag (och Filip tror jag) var taggade på den här filmen, om man ens kan vara det? Även den här filmen får fullpott av mig. Förstår inte hur mycket fantasi den här människan har som skriver alla dessa historier, men jag tycker det är fantastiskt! 
 
Vi hade tänkt stanna kvar och sova i stugan men bestämde oss ganska snabbt för att ta bilen hem igårkväll efter bion och somnade gött i vår egna säng. Den känslan är ju helt klart bäst.  Välbehövlig sovmorgon idag och en löprunda med Sanna i morgonsolen, även rekord idag för min del. Måste ha varit en bra dag för löpning helt enkelt.. 
 
Nu laddar jag om för en ny arbetsvecka och ett steg närmare JULPYNT. Hade tänkt tjuvstarta redan till helgen då vi ska ha gäster samt kalas för att fira mig som fyllde år 23 Juli?!?!?! Bättre sent än aldrig såklart haha, men det där med julpynt tänker jag att eftersom vi missar två hela veckor av julen så måste vi ju få börja lite tidigare? Jag tycker faktiskt det! Fortsättning följer.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0