Vacay in Rome.

Har efter den här weekend resan skrivit upp ännu en favoritstad på listan. Rom överraskade mig något enormt! En helt fantastiskt vacker stad som jag absolut inte ville åka ifrån. Och vem kunde tro att jag skulle tycka det var så intressant med gamla byggnader och historia, att jag har haft långa föreläsningar om Rom när jag kom hem. Det var som att gå runt i en liten bubbla, ett enda stort museum med byggnader som var så häftiga och en miljö som var så mysig. Jag älskar Rom, älskar Italien. Älskar världen! Ville göra och se allt som bara går att se i Rom, men vi sparade lite för att vi vet att vi kommer komma tillbaka hit någon dag. Kommer ju dessutom drömma om deras pizza och pasta och ostar och risotto och Ja näst intill all mat vi åt där är ju en drömmig tanke när man är hungrig. Tack svärföräldrar och finaste killen för en himla fin resa! Nu kliar det i fingrarna till att boka en ny resa, förhoppningsvis har vi ett nytt mål snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0