Midsommarhelgen & The Carters!

Kan vi bara för det första tacka vädergudarna för att dem gett tillbaka värmen igen? Och för det andra bara ta en tyst minut för att den här helgen är över?! En helg man redan saknar...
 
Vi började vår midsommarhelg för exakt en vecka sedan, då vi sent på kvällen åkte till Halmstad för att invänta en kalashelg med alla mina favoriter på plats. Midsommarafton blev en pensionärsversion för mig och Filip då vi gick runt med mjukisbyxor hela dagen och åt så mycket mat att vi knappt kunde andas vid dagens slut. En mysig dag helt klart men framför allt en bra uppladdning för vad som komma skulle dagen efter. Pigga och glada hoppade vi upp ur sängen på midsommardagen för att cykla till Salt där dagsfest stod på schemat. Kan nog säga att jag faktiskt hade roligare på dagsfesten än på kvällen, då vi dansade vidare på Leffes efter att ha sörjt en förlust mot Tyskland. Men att va skönt med gårdagens resultat, fotboll är ju ändå livets roligaste sport att se på.
 
Efter en sådan dag är man ju lagom sliten, så att sitta i bil 5 timmar i söndags var kanske inte det roligaste man kan göra dagen efter. Men så värt det! För bilen styrde upp till vår fantastiska huvudstad där vi ännu en gång skulle få uppleva Queen B, och dessutom Jay-Z på samma scen. Vilket jävla Power par dom två är alltså. Vet inte vilka ord jag ska använda för att recensera den konserten på bästa sätt, mer än att det var såååå jävla bra. Nu i efterhand kan jag nog med handen på hjärtat säga att det är de bästa jag sett. Så nu är jag inne i min Beyonce period igen, men jag älskar det. Tack till den kvinnan, tack livet för den här helgen, tack mina vänner för att ni är fantastiska, tack till världens bästa pojkvän som jag alltid har kul med. Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0