Fest på logen & ryggskott.

En helt fantastiskt härlig bild ifrån i Lördags då bästa Emelie styrde sommarfest i deras loge. Jag är så avundsjuk på det stället, vill också alltid ha tillgång till en loge!! Himla kul hade vi iaf och jag tackar mina underbara vänner för det.
 
Nu till något lite mer dystert än min roliga helg. Idag är jag så ynken att jag nästan fäller tårar. Jag fattar ni som är hemma och tycker synd om er själva när ni har ryggskott, för det har jag fått nu. Och jag måste ändå säga att jag har ganska hög smärtgräns, men det är här ju verkligen djävulens påfund. Har varit uppe och gått hela natten och försökt sova sittandes, men hur jag än sitter ligger eller står så gör det ont. Vill verkligen bara hem och proppa i mig massa tabletter och sova i en vecka, så trött är jag.... Tur det är helg imorgon, igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0