v.29

Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Tycker livet går för fort över huvud taget. Jag går förresten in på min sista halvtimme som 24 åring nu.  Vad hände där då?! Jag fyllde ju nyss 18, eller? 
 
Jag har i vilket fall haft en helt magisk helg med mina fina tjejer. Jag har inte ett enda kort från lördagen vilket jag tycker är super trist. Men visst är det ändå ett bevis på att man har haft det jävligt kul då?
 
Jag och Filip började denna legendariska helg i Torsdags med att äta musslor, som är något av de godaste jag vet, vilket många säkert tycker är helt galet, men jag älskar det! Nöjd o glad efter kvällens dejt vaknade vi pigga o glada för att följa upp fredagen med födelsedagsfirande av svärfar, för att sedan rulla vidare på en annan födelsedagsfest. 

Lördagen gick verkligen bara i ett. Vaknade och mådde skit, försökte fixa till det med lite smink och satte mig på cykeln och styrde bort mot Salt där dagsfest kickade igång min dag. Jag måste ändå säga att jag gillar det konceptet!! Vidare på after beach som levererade till max, och som vi nästan höll på att missa för att det var för mycket folk. Men vi dansade oss in tillslut och stod inte still förrän sista låten var spelad. 

Hemma igen efter denna kalas dag gjordes det största misstaget man kan göra efter en sån dag. Vi skulle ju bara vila lite efteråt?! Kom aldrig riktigt igång igen men åkte in till stan för att möta upp tjejerna och dansa vidare på mårtenssons, för att sedan avsluta denna helg med pasta och buss hem. På ett sätt känns det skönt att den här helgen nu är över, nu kan man slappna av och ha semester igen haha! 

Men som sagt, imorgon är en stor dag och ni som känner mig vet ju hur viktiga födelsedagar är för mig, inte minst min egna. Ska bli så spännande o se vad dagen har att erbjuda imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0