Det finaste rummet vi har.

Förstår ni min lycka över det här rummet?
Det är helt fantastiskt. Det blev så mycket bättre än vad vi hade tänkt oss. 
 
Jag hängde med familjen till Ullared igår, då farmor är på besök över helgen. Tyckte inte jag hade speciellt mycket i vagnen men kom ändå upp i några tusenlappar. Farligt det där gula varuhuset. De finaste jag fick med mig från shoppingen igår var den här sitt-puffen i sammet, den passar så bra därinne. Och även taklampan som lyser upp så fint. Det börjar verkligen bli inte ordning på rummen här hemma och jag går runt och njuter varje dag. Jag är dålig på att ta bilder men ska visa er resten av huset så småningom. Har ju inte ens visat er när toaletten blev klar? Det största projektet vi haft i huset än så länge. Lovar att det kommer upp snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0