Senaste från mobilen.

Mat - Mys - och lite mer mat.  
Det är ju helt sjukt vad veckorna flyger förbi. Tyckte ändå det här året började fruktansvärt segt, eftersom jag inte har gjort speciellt mycket på helgerna. Men faan alltså vad dagarna går fort ändå. Det var liksom 9 veckor sedan nyårsafton?! Ångrar nästan varenda sekund jag klagat på helgerna jag bara suttit hemma och inte gjort något, glömde liksom bort att njuta av helgerna. Vi kom fram till att vi har något uppbokat varenda helg nu framöver med start den här helgen.
 
Jag och Filip har försökt ta vara på den här tiden med att fixa lite mer i huset, vi la ju gästrummet lite åt sidan när vi flyttade in men har nu i helgen börjat på den dära tråkiga biten, spackla - slipa - måla. Vi har dock lite olika ideér om hur det ska se ut i det där rummet så vi får se om vi kommer fram till något. Det är i vilket fall KAOS i huset igen då det står kartonger och möbler överallt som ska in i det rummet igen när vi är klara. Lär ju ta sitt lilla tag då vi som sagt har något varje helg nu och jobb samt träningar på vardagar......
Men förresten så hann vi faktiskt med att bli klara med köket i helgen, vi har ju inte gjort om så mycket där eftersom vi tyckte det ändå var helt okej. Ska ta lite bilder och visa er det när vi har städat undan lite haha!
 
Dessutom så firade vi ju alla hjärtans dag med en date på Bredaryds Världshus med deras berömda schnitzel och ser ni hur stor den ääääär? Men shit vad god den var. Det är verkligen något jag inte har ångest över att lägga pengar på, God mat alltså haha!
Vi var även hundvakt i helgen och vilket jävla väder Sverige bjöd på. Ska det vara snö och minusgrader så ska det vara klarblå himmel och sol på det också, då lovar jag att aldrig mer klaga på vintern sålänge den håller sig till några månader om året. Så fantastiskt fint och jag hoppas vi får det här vädret i helgen också då vi ska upp till Berget för att åka skidor och fira två grabbar som fyllt år. Det ska bli himla trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0