Första resan för 2018.

Bilder från Pinterest.
 
Hallååå, hur fantastiskt är inte det här då?! Äntligen något att se fram emot. Den 20 April åker jag och Filip, ihop med hans familj, till Rom för några dagars turistande. Jag tror stenhårt på Rom, och Italien framför allt. Dels för att jag är så jävla taggad på att äta Pasta och Pizza, men också för att jag tror det är en fin stad. Jag har tydligen varit i Italien när jag var liten, eller Sardinien för att vara exakt. Kommer inte riktigt ihåg den resan mer än att vi fick med oss stora kottar hem som vi sprayade i guldfärg, som plockades fram lagom till jul varenda år... Så jag ser fram emot den här resan super mycket. Och förhoppningsvis har vi två resor till under 2018 att se fram emot. Det kan ju bli ett himla fint år det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0