Julbord & Julfirande.

Vilken tur att det finns människor i min omgivning som är duktiga på att ta bilder, för jag är absolut inte det. Men en bild lyckades jag och gänget fastna på från i Fredags då vi var på julbord med Elkedjan. Ännu en spegelbild hittade jag i min telefon från i fredags, dem enda bilderna jag fastnar på. Kanske inte ens det haha... Annars fortsatte helgen i julens tecken, vi åkte till Halmstad i lördags för att fira jul med Filips släkt då vi inte kommer träffas på julafton. Lagom kaxig kämpade jag mig upp i lördags men det ordnade upp sig med tiden haha. I söndags låg vi i soffan hela dagen och tyckte nog mest synd om oss. Filip ligger hemma och är sjuk för andra dagen och jag känner att det kommer smygandes på. Så typiskt när det verkligen börjar dra ihop sig för resa. Alltid är det något. Men nu har vi börjat räkna ner på riktigt och om bara 9 dagar flyr vi fältet. Jag har börjat drömma mardrömmar igen om flygplanskraschar och annat hemskt. Blir nog bara värre ju närmare dagen vi kommer.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0