Jul på Liseberg!

Igår fick jag uppleva något för första gången i mitt liv, som jag även har tjatat om och sett fram emot i typ hela mitt liv - Jul på Liseberg! Och den uppelevsen är ju inte en dag för tidigt haha. Men igår åkte vi som sagt dit, och jag var nog lika lyrisk som alla barn mellan 1-10 år när jag gick där igår. Så fantastiskt fint och mysig, och precis det här jag behövde med min familj för att få till den där julkänslan för det här året innan vi lämnar detta land för lite sommarklimat. Den energin satt minst sagt kvar i kroppen idag, för det har julstädats, bakats julgodis, fixat julskinka och allt annat stök, för imorgon är ju en av dem viktigaste dagarna på hela året, Julafton! Jag och Filip ska stå för julfrukost imorgon för 25 pers, en tradition som kom vår första jul ihop. Ni vet ju att jag är en traditionsnörd samt högtidsnörd. Så jag är nog mer exalterad över detta än Filip haha. Men först väntar en lång uppesittarkväll. Jippi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0