Dubbelt upp från Snapchat.

God morgon! Jag är heeeeeeeelt slut idag. Redan inne på min tredje kopp kaffe sen jag började jobba vid 07:30.. Som ni kanske förstår med bilden så sov vi första natten i huset, det gick bra. MEN, jag som är alldeles för bekväm av mig vaknade av minsta lilla ljud eftersom man inte alls är van vid de nya ljuden. Det vänjer man sig vid såklart. Men jag som annars sover så fruktansvärt djupt och inte vaknar av någonting, har gått från sovandes till klarvaken många gånger inatt. Tur det är en kort arbetsdag för mig idag, vi ska nämligen åka till Stockholm runt lunchtid för en helhelg i storstaden med bland annat fotboll ikväll!! Den här helgen kunde ju inte komma mer olägligt, om man får säga så?! Hade helst bara velat vara hemma och installerat mig i huset. Men varken fotboll, Stockholm eller kusinmys tackar man aldrig nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0