Midsommarhelgen

En vecka senare, efter en super mysig midsommarhelg ute i ingenstans.
En sån där typisk midsommarafton bestående av champagnefrukost och massa jordgubbar, skapande av krans samt midsommarstång, sill lunch, 5-kamp, grillat, quiz och självklart en massa regn från vädergudarna! Men vilken fin dag det där var.
 
Vidare mot Halmstad på midsommardagen för den årliga fyllan på Leffes.
Kanonkul de första timmarna då vi nästan var först in på stället för en gång skull,
därav stängde vi inte stället, men vi var nöjda med vår insats!
 
Dagen efter midsommardagen, även kallad Söndag, drog vi vidare till Göteborg för att få uppleva något av de mäktigaste jag någonsin skådat med egna ögon - Coldplay!
Trodde inte att något någonsin skulle kunna toppa Beyonce live,
men detta var helt klart i samma klass och en av dem bästa konserterna jag varit på.
 
Dagen efter det, kallad Måndag, även dagen till ära - Filips födelsedag. Och när man fyller år får man självklart frukost på sängen, även om den som är ansvarig för det får gå upp 05:00...... Det där har sabbat hela min veckosömn, eller så har min kropp redan infallit sig i semester-mode.
Hur sjukt är inte det då, att jag går på semester om 6 arbetsdagar?!?!?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0