Finaste Filippa!

Den här donnan har fått stå i rampljuset i helgen då det var hennes tur att springa ut med vit mössa. Och ni ser ju hur fantastik fin hon är, både på studentdagen och balen. En stolt kusin har ni här!! 
 
Två andra brudar som fick stå i rampljuset i lördags var mina fantastiska vänner Julia & Paulina, som bjöd på en riktig jävla 25 årsfest! Som jag dock inte har en enda bild ifrån, måste verkligen bli bättre på de där med att ta bilder. Men jag kan lova er att jag har haft en helt fantastisk helg, och en sådan är även på ingång denna helgen också. Undra om jag kommer tycka att livet suger när alla mina roliga helger är över, för jag har faktiskt så mycket kul att se fram emot kommande veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0