Countdown.


Huuur  fort går inte livet ibland då? Alltså, jag är inne på min sista arbetsvecka innan jag ska leva livets liv i några veckor. Har knappt hunnit räkna ner till semestern detta året. Men fy sjutton vad jag längtar till sol och bad just nu, här är det alldeles för kallt för en tjej som fryser jääämt.
 
Även en av årets viktigaste dagar närmar sig - Min födelsedag! Ni vet vad jag tycker om traditioner, livsviktigt!!
New York samt flytten känns ännu långt borta, men med tanke på hur fort detta halvåret har gått så kommer jag knappt hinna tänka förrän vi sitter på planet på väg till NY, eller i flyttbilen på väg till vårt alldeles egna hus. Allt detta ger mig ett sånt jävla härligt pirr i magen men fy vad läskigt det är samtidigt. Både flyg och flytt, för jag har ännu inte vunnit över min flygrädsla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0