Jönköping away.

Så var ännu en helg förbi och söndag ännu en gång. Kan ni fatta att om en vecka går vi in i Maj? Det är ju så sjukt vad livet rullar på fort just nu. På både gott och ont! Och ännu sjukare tycker jag är att det fortfarande trillar ner snöflingor titt som tätt från himlen. Är sååå trött på detta väder nu.....

Jag tog mig i vilket fall till Jönköping igår med ett gäng grabbar för att få uppleva lite fotboll igen. Stämningen var fantastisk fram till att 2-1 målet sparkades in, och vi fick åka hem med förlust igen.. Fick dränka besvikelsen med lite vin igårkväll och avslutade det på hotellet. Nu väntar Halmstad borta om två veckor och jag hoppas verkligen oturen har vänt tills dess!

Har förresten så mycket kul att se fram emot nu dom kommande veckorna. Och allt kommer gå så fort så ska verkligen försöka njuta av allt kul som händer och leva i nuet. Jävligt klyschigt ordspråk men jag är dålig på det i vanliga fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0