Fina Stockholm!

När det väl gäller, så är vi människor väldigt fina. och just hur vi hanterar en sån här hemsk sak efteråt så tror jag stenhård på mänskligheten. Så mycket kärlek som har visats efter den tragiska händelsen förra veckan, det är så fint! Det var många känslor när vi gick på Drottninggatan idag, både lite obehag men samtidigt en sån trygghet. Poliser som vandrar fram och tillbaka på gatorna samt människor som fortfarande lägger blommor på gatorna. Det var bara så fint helt enkelt!
 

Och vilken kanon dag Stockholm har bjudit på, till skillnad från gårdagen då vi åkte upp i min lilla bil med sommardäck på och hade snö och halka hela vägen. Men idag - klarblå himmel, strålande sol och vindstilla men dock alldeles för kallt för att vara i mitten av april?! Men idag gick vi bara runt och njöt av vår fina huvudstad. Imorgon har jag blivit lovad en hel dag på Mall Of Scandinavia, och ni som känner mig vet hur taggad jag är över att ha en hel shoppingdag framför mig. Kliar redan i fingrarna när jag ligger här och har tjuvstartat lite med att kolla runt på nätet. Farligt de där!

Hoppas ni har en fin påsk! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0