Quiz.

Torsdagens aktiviteter blev på hotellet med popquiz där vi för första, och antagligen sista gången hade alla rätt på quizet och därmed kammade hem en finalbiljett. Synd att man inte kan bidra med sin smarta hjärna under den kvällen då min hjärna kommer vara fokuserad på Justin Bieber! Behöver verkligen köpa en kamera innan dess, mobilkameran börjar svika. Tur att en iphone 7 snart är påväg hem till mig! 
 
Igår drack vi vin och avslutade kvällen med en drink på hotellet. och nu ligger jag och Hanna i varsin ände av soffan och gör det vi är bäst på. Jag är såååå ledsen idag för att jag inte får uppleva Linnros comeback i Stockholm, Speciellt när två biljetter dit ligger hemma och väntar på att användas. Det gör ont i hjärtat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0