Kärt återseende.

Blev fullkomligt galen i denna stad efter förra årets resa, och därefter sa jag helt övertygande att jag skulle komma tillbaka en dag. Hade dock hoppats på att det skulle hända tidigare. Men nu äntligen tog vi tag i det här. Dock får jag vänta en hel månad innan vi är på väg till London igen. Men det är i alla fall bokat! Men denna gången står bara fotboll och shopping på schemat än så länge. Kan vara ganska skönt att bara springa runt och leka turist efter förra årets resa med typ 3 olika museum om dagen, haha. Men som jag längtar!!! 
 
Jag har ju faktiskt en liten resa "bokad" nästa vecka också, men bara upp till vår älskade huvudstad över helgen för att se Justin och bara andas in lite storstadsluft. Dessutom är det bara 90 dagar kvar tills planet lyfter till Puerto Rico för att för första gången i mitt liv fira jul i bikini. 
 
Hade jag haft oändligt mycket pengar hade jag nog varit ute på resande fot resten av mitt liv... Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0