fantastiska vidunder.

Men alltså WOW, JK Rowling är fan ett geni. Önskar verkligen jag själv hade haft hennes fantastiska fantasti. Jag har verkligen varit taggad på denna filmen, med all rätt! haha.. För så jävla bra var den. TACK JK!!
 
Filip var lite sliten idag när vi vaknade och jag hade lite skadeglädje för det då min plan från början var att försöka få med honom runt på A6 för att jag "bara skulle kolla en grej" i några butiker. Det gick faktiskt sådär för han var jävligt bestämd idag. Inte ens lite mat på IKEA innan fick honom att mjukna till lite. Nåja, det kanske var lika bra idag för det har ju som sagt varit alldeles för mycket utgifter denna månaden, och för lite in... Som vanligt. Därför hoppar jag in i tomte verkstaden imorgon och jobbar lite. Packa julgranar och tomtar, det tycker jag är mysigt. Men mest för att jag tycker det är så jävla mysigt att få in lite extra cash på kontot den 25:e. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0