Comeback på bästaste dagen!

 Idag är det fan ingen vanlig dag, för idag är det en av dom bästa dagarna på året - Kladdkakans dagjävel. 
Låter som att jag är jätte förbannad haha, men är bara så himla exalterad över denna dagen. Och jag har såklart bakat en kladdis, för det är de bästa bakverk som finns enligt mig. hihi. 
 
Men Hallåå, Jag sitter äntligen och knappar på en dator igen, och som jag saknat det. Vi fick en dator av Filips pappa igår när vi var där och det var så behövligt, har verkligen inte haft någon lust alls att punga ut pengar för en ny dator. och min sa hejdå för flera år sedan... Har fått in alla bilder ifrån London på datorn som jag tänkte gå igenom och redigera lite. Vi var ju där förra veckan från Onsdag till Lördag. Ha tålamod mina fans för snart får ni ta del av dem bilderna också, kanske redan ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0