at the office.

Här sitter jag och hänger framför datorn varje dag, självklart med mina två hjältar i sikte. Fina Oskar Och Daniel! Ni som har hängt med en stund vet ju om att jag har jobbat på Elkedjan från det att jag tog studenten, nästan... Och jag har alltid tyckt om lagerjobbet, det är faktiskt roligare än vad många tror. Men jag kände väll som så många andra att paniken över livet började rulla in och jag började fundera på att testa något nytt. Då fick jag denna möjlighet och en provanställning på Elkedjan som ekonomiassisent. Och vilken jävla fullträff det blev! Jag älskar verkligen mitt jobb. Vända på papper och svara i telefon, som jag så fint beskrev det när jag var liten, och jag kunde inte i min vildaste fantasi förstå varför någon ville jobba så. Men jag är så jävla nöjd med mitt jobb, och tycker det är så himla kul. Och att jag har börjat få ta ansvar för lite marknadsföring på jobbet är bara ännu roligare, för det där är något av de roligaste jag vet! 
 
Men hjälp vilket lamt inlägg det blev, det är väll ingen som vill läsa om jobb på fritiden?! haha.. 
Jag tänkte jag skulle vara lite aktiv här på en vardag för en gång skull, men jag har inte så himla mycket att berätta för er. Jag gör inte speciellt mycket efter jobbet mer än att laga mat ihop med Filip. Sen intar vi soffan, och det där är ju nästan ännu tråkigare att skriva om.. Träningen har vi lagt på is också för stunden, jag gav upp efter att jag blev sjuk varannan vecka. Jag känner mig inte alls redo för att hoppa i en bikini om 5 veckor, haha! Men det är berömda nyårslöftet som kommer varje år angående träning, det får nog vara på min topplista nästa år också.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0