Skratt i motgångar.

Att man alltid ska känna sig lite höstdeprimerad denna årstiden, den liksom hör till lite i mitt liv. Även om jul och december månad är något av de bästa jag vet, så blir det ändå lite för mörkt och ångestladdat. Men vad lite det krävs för att dessa tankar ska vända till något positivt. 
 
Förra helgen, då när jag behövde det som mest, så fick jag faktiskt botemedlet. Pizza, idolfinal, vin, peerpong och fantastiska människor hela fredagkvällen. För att inte krydda på det ännu mer då jag för första gången vandrade på Växjös gator. Tapas på pinchos och en kväll med två komiker fick magen att må bra. Alla dessa bra recensioner om Sveriges historia är dom så jävla värda. För så bra var det. Både humor men samtidigt så jävla viktiga budskap. Gillade verkligen den kombinationen! 
 
Imorgon är det helg igen, och fullt upp med att förbereda sig inför resan på Onsdag. Både mentalt, och sen den där jävla resväskan som inte verkar packa sig själv....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0