En vecka senare, igen.

Så mycket att göra, så lite tid för detta... Nu var det en vecka sedan här igen. Men vi har haft en så himla fin vecka i Trosa och huvudstaden. Trosa känns verkligen som hemma för mig! 
 
Vi satte oss på Fina Fisken första kvällen för att dricka drinkar och umgås med mina släktingar innan det var dags att åka till nästa destination dagen efter, älskade Stockholm! Jag och Filip bodde på Sheraton två nätter och första kvällen bjöd Beyonce på en riktig jävla kanon kväll. Vilken kvinna! Vi var helt tagna både jag och Filip när vi gick därifrån. Fem av fem absolut! 
 
Självklart tog vi en heldag på Mall, där jag fick höra att stockholmarna kallar det fantastiska stället för Mos. Tog ett tag innan jag förstod logiken i det där, haha! Filip var väll sådär imponerad, men mest för att jag kanske blir världens jobbigaste och galnaste flickvän när det gäller shopping. Men vi klarade hela dagen utan att slå ihjäl varandra och avslutade sista kvällen med en dejt på Stockholms gator. 
 
Gröna Lund, grillkväll i Trosa, åka båt runt älskade Trosa skärgård, minigolf och fantastiska kvällar till solnedgången har vi också fått vara med om.  Vi bor verkligen super i de lilla radhuset i Trosa precis vid hamnen. En vecka går fort när man har roligt och nu är vi tillbaka till Halmstad för att tillbringa sista semesterveckan här. Vi ska även ut och röja på måndagsklubben ikväll för sista gången denna sommaren. Jippi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0