Sen sist.

Sist jag skrev här nämnde jag något om att jag är redo för hösten, vilket jag ångrade nästan direkt att jag skrev eftersom jag vet vad jag har att vänta varenda höst... Nu verkar det ju dock som att vi hoppat över hösten och gått direkt till vinter?? Med tanke på att det var minusgrader inatt och att det snöade bara någon timme bort i Fredags. Då fick jag ångest. Idag bjuds det iaf på lite sol men bara 4 grader. Vilket jag kanske kan acceptera. Haha, hur kul är det att prata om väder ens... 
 
Jag har iaf haft helgerna fullsmockade med en massa kul. Vi har bland annat varit i Halmstad och ätit på mitt nya favoritställe, som sedan avslutades med Anders Jansson på Halsmtad teater. Vi satt konstant och skrattade i två timmar och gick därifrån och fick massera våra kinder. Det behövde jag.
Igår var jag och tjejerna på Pinchos i Värnamo för att fira Isa fisa som fyllt år.
 
Och det som komma skall nu då, Nästa helg ska jag åka med min familj till Göteborg för att uppleva pappas 50-års present som han fick för tre år sedan haha, Magnus Uggla!! Och förhoppningsvis åker jag och Fille till Stockholm igen i slutet på Oktober, har försökt övertala honom hela helgen men nu är han svår.. Jag har fått ett erbjudande jag inte kan tacka nej till och som jag inte vill missa för något i världen, så jag hoppas jag får med mig honom så jag slipper åka själv...
Annars kan jag berätta att det bara är 77 dagar kvar tills vi sitter på ett flyg igen påväg mot livets resa. Har redan börjat fundera på outfits vilket är svårare än jag tänkt.. Men har ju som sagt lite tid kvar att planera haha. Nu ska jag ut i kylan och hjälpa Filip med att spackla, bland de tråkigaste jag vet men inser att ska jag få umgås med honom snart igen är det bäst att hjälpa till så det blir färdigt.... Jippi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0