Kung i baren, Halmstad & fotboll.

Jag som trodde att det skulle bli en lång och tråkig höst, hade uppenbarligen fel. För mina helger har bara sprungit iväg med en massa roligt. Tur är väll det för då går det ännu fortare till December. Och för en gång skull mår jag som en kung under den här årstiden, det kommer säkert slå över nu bara för att jag skriver så. Försöker njuta tills det händer, om det händer.. 
 
Jag har bland annat varit i Göteborg för att se Magnus Uggla med min familj och fått uppleva pappas 50-års present, tre år senare. Bättre sent än aldrig brukar man väll säga? Men det blev minst sagt en perfekt födelsedagspresent. Jag hade bokat platser till oss längst fram, eftersom det är min pappas stora idol så tänkte jag att vi slår på stort. Det uppskattades minst sagt från pappsen, så nöjd som han var efter den showen. 
 
Vi har även varit i Halmstad med två andra par och ätit på min favoritrestaurang och druckit alldeles för mycket vin. Bra betyg får väl den kvällen för jag har inga bilder alls därifrån. Tycker det är skönt att telefonen får ligga kvar i väskan men ibland hade jag önskat att jag vore bättre på att ta lite bilder... Försökte mig på en selfie innan vi åkte till Falkenberg på fotboll för några helger sen, får bjuda på den istället.
 
Igår satt jag i soffan och följde fotbollen från Malmö, även om jag hade biljett till gårdagens match.. Kanske var lika bra eftersom vi är borta från guldstriden nu, vilket jag har en fruktansvärd ångest över. Det ska till mycket för att det resultatet jag vill se i helgen ska gå igenom, men jag håller tummarna. Vi avslutar iallafall den här fotbollssäsongen på absolut bästa sätt då vi åker till Stockholm igen på fredag för att se AIK spela sin sista match för det här året. Kanske ska försöka få med Filip på någon lägenhetsvisning där också så mycket som vi varit i vår huvudstad detta året. Kanske helt enkelt är bättre att flytta dit. Ett önsketänk såklart... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0