Kort, Glad & Tacksam!

Vilken grej att ge julklappar som man själv får ta del av också. Speciellt nöjd är jag över den här julklappen jag gav till Mamma. Det här kan vara bland de bästa shower jag någonsin sätt. Och ännu bättre när man fick uppleva detta med Mammsen såklart! Vi skrattade konstant i två timmar så man nästan hade ont i kinderna när man gick ut från detta. Nu en vecka senare lever man ju fortfarande på den här glädjen man fick från Pernillas show i Lördags. Hade nog kunnat se dessa människor flera helger i rad utan att tröttna. Så bra var det helt klart! Tack Pernilla Wahlgren, Tack Mamma Pernilla & tack till mig själv som köpt en sån bra present. 
 
Idag är det Fredag igen, och det är jag glad över precis som alla andra veckor när Fredag infaller. Ikväll ska vi på Popquiz final, imorgon ska vi ligga kvar i sängen hela dagen och beställa pizza, äta godis och kolla serier. På Söndag är det inbokat ett spinning pass och sen ska vi bygga trädäck och sen var den helgen över. Måste ändå säga att jag längtar lite till nästa vecka då jag ska hämta ut min nya bil!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0