Phi Phi Island!

Även om vi nu har varit hemma lite mer än en vecka, så är jag fortfarande inne i Thailands-moodet. Somnar vid 9 tiden på kvällarna och vaknar vid 04 på morgonen. Det är nästan lite otäckt att vakna innan väckarklockan ringer på vardagarna, det har ju nästan aldrig hänt innan haha. Man kanske ska njuta för snart är man väll där igen med att vara morgontrött... 
 
I vilket fall har jag en massa bilder jag vill dela med mig av, men mest för min egen del för att jag tycker det är kul att se tillbaka här sen om ett tag. Vi kom ju inte iväg till Phi Phi när vi hade tänkt på grund av att alla båtar ställdes in för stormen. Så tre dagar innan hemresan bar det av till det här fantastiska stället. Nästa gång vi åker till Thailand vill jag nog bo ute på någon ö, för det är så jag har tänkt mig Thailand, och det var verkligen över förväntan. Det var så himla fint. Ni ser ju bara hur magiskt det var! 
 
Vi snorklade på tre olika ställen, åkte ut till tre olika öar och bara hade det gött. Lite skillnad på vardagen nu när det är minusgrader och snö ute... Hade jag haft möjlighet så hade jag gjort minst 10 resor om året, för jag älskar att upptäcka världen. I nästa liv kanske haha...
 
Men jag hoppas den här vintern och våren går snabbt, för vi åker ju som sagt till Paris över påsk. Och innan dess ska jag hinna med en massa roligt också. Bland annat en tjejhelg i Stockholm om tre veckor för att springa Arena Run och kalasa i storstaden. Det underlättar ju lite i vardagen att ha något o se fram emot! 
 
Avslutningsvis så summerar jag vår Thailandsresa som en helt fantastisk resa med världens bästa människa. Jag är så lyckligt lottad som har honom, i alla lägen. Och längtar till alla framtida resor han och jag ska göra, alla slags resor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0