Välkommen December!

Gårdagens aktiviteter i bilder har ni här ovanför. Att man inte unnar sig sånt här lite oftare är ju en fundering jag har. För man känner ju sig som en helt ny människa efter en sån här dag. Lugnet framförallt. Och det behövde jag efter dessa veckor.
 
Har suddat ut och skrivit om den här texten säkert 10 gånger nu för att jag tycker det är jobbigt att skriva om antar jag… Men dem senaste veckorna har det varit ombytta roller vid den här tiden på året, då det annars är jag som brukar må dåligt och ha ångest. Jag har sluppit det i år, och gått in i nån typ av bubbla för att man verkligen vill göra allt för dem människorna som betyder mest i livet. Man vill ju bara att dem ska må bra och försöka ge tillbaka allt stöd som jag fått under åren när det varit tufft. För dem betyder ju allt för mig! Därför hinner man inte riktigt känna av själv hur man mår, på både gott och ont. Gott för mig denna årstid tror jag. Men nu får det vara slut med olyckor och sjukdomar, för nu går vi ju faktiskt in i den mysigaste månaden på året. Och jag vill verkligen försöka njuta av December innan vi lämnar landet. Nu tänker vi positivt och klappar mig själv på axeln för att jag har klarat av denna hösten. Och till alla människor jag har runt omkring mig - min familj, min pojkvän och mina vänner – er älskar jag. Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0