Touchdown Sydafrika!

Efter 23 timmar av resande anlände vi till detta fantastiska land - SYDAFRIKA! Det är ju så jävla trevligt med semester av alla dess sorter. Men jag tror att den här resan kommer vara bland de bästa resor vi gjort. Jag vågar nästan säga det. Och efter vad Kapstaden bjöd på idag är jag ännu mer övertygad. Vilken helt fantastisk stad. Och mat hallå??? Ingen risk för att gå hungrig under den här resan, eller tappa några kilon heller för den delen haha. Ser så mycket fram emot dessa veckor i detta land. Även om det kommer vara två jobbiga dagar för mig som julfantast att jag inte är hemma, så tror jag att mina nära och kära där hemma tycker det är liiiiite jobbigare att jag inte närvarar i år på två av dom viktigaste dagarna vi har. Tur att FaceTime finns. Julafton imorgon. Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0