Årets enda julbord & sjukstuga.

Jag som trodde att det var årets julbord som satt sina spår i lördags, trodde fel. För när jag i tisdags forfarande kände mig bakfull och tung i huvudet insåg jag att jag åkt på den där influensan som alla pratat om hela hösten. Den som jag klarat mig ifrån under dessa månader, och 5 dagar innan livets resa hittade den till mig. Jag har varit sängliggandes i tre dagar och lär nog inte komma upp till jobbet imorgon heller. Att det alltid ska hända något innan jag ska resa, och är det inte innan så är det under. Jag hoppas verkligen att jag piggnar till innan söndag och att jag får njuta av min semester utan att det ska hända något mer. I så fall kan jag ta att jag legat sjuk hela den här veckan....Tills söndag ska jag dricka te och ingefära shots varvat med hostmedicin och ipren. Kanske ringa hit någon som får packa de sista åt mig, Det får nog bli mammas hjälteinsats. Tack till mig själv för att jag lever med mina listor i såna här lägen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0