En överraskning i världsklass!

Jag kan inte tacka dig och livet nog för att du valt och bli min pojkvän. Den finaste människan i världen!  
 
Jag har gått i flera veckor och varit både bitter och haft ångest över den här helgen. Eftersom jag var helt inställd på att missa något av det roligaste man kan göra här i livet, utan att överdriva. Men i Fredags morse överraskar min sambo mig totalt genom att sätta upp lappar i hela huset, då jag lite halvt sovandes gick upp för att fixa mig till jobbet, och förstod inte riktigt vad han höll på med. Sista lappen under Filips kudde bestod av två biljetter till Summerburst i Göteborg. Det är något av de bästa jag fått för den lyckan sitter fortfarande kvar i min kropp efter den här helgen. Och om det här året var lika bra som alla andra år jag varit där? JA! Tack Filip, finaste killen, och tack Karin för en magisk helg. Tusen tusen tack till er båda!
Tänk att det snart är 10-års jubileum för mig och Summerburst. Efter det så kaaaaaaanske jag känner mig klar med det. Men det känns nästan omöjligt just nu att jag skulle tröttna på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0