Smygstart av semesterfirande & fotboll.

Det var längesen jag fick så ont i magen av ångest som i Fredags då en efter en stämplade ut från jobbet med hälsningen "trevlig semester". Tror faktiskt detta är första gången som jag verkligen känner att jag behöver ha semester. Både hjärnan och kroppen skriker efter vila.. Men jag har ju bara ynka fem dagar kvar att kämpa innan jag också får stämpla ut för semester.
 
I vilket fall så hindrar ju inte det från att gå på semesterfest, sagt och gjort styrde jag förfest i fredags med tjejerna som gäster för att sedan rulla vidare mot hotellet. Dagen efter mådde jag som man alltid gör dagen efter, men kämpade mig upp för att ta oss vidare till Halmstad. En minst sagt kämpig dag i alla dess former. Varmt, bakfull, förlust i fotbollen och svintrött. Men vilken fantastisk stämning det var på solgården i Lördags, då dem visade storbild vid sanddynorna (nästan iaf.) ändå så mysigt! Kanske inte är rätt ord för den dagen, för alla var övertaggade och törstiga så det var väll egentligen ganska grisigt haha.... Efter den förlusten åkte vi till Filips stuga och rörde oss knappt ur soffan på hela kvällen. Igår låg vi på stranden och idag ser jag ut som en tomat.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0