Första semesterdagarna.

Äntligen har lilla jag också fått min efterlängtade semester. Det är ju helt klart dom bästa veckorna på hela året, såklart eller?! Vi var väldigt snabba med att packa ihop oss i fredags eftermiddag och flydde till Halmstad där vi har börjat vår semester.  

Vi har hunnit med en shoppingrunda i stan, druckit vin på stranden i solnedgången, spelat golf på elitnivå, legat på stranden en hel dag för att bättra på brännan och varit på utflykt - faktiskt den här dagen till ära då vi imorse styrde till Båstad för att trängas med alla andra som är där denna veckan. Men att va mysigt det är där, kanske inte rätt vecka att åka dit då allt denna vecka handlar om något helt annat än vad vi kom dit för. Så vi åkte vidare till Torekov för att äta världens godaste Fish and chips. Inte ens London kunde leverera så god Fish som där! 

 Nu tänker vi avsluta denna dagen med tacos och film-mys i regnet. Hur skönt är det inte att det regnar då? Trodde aldrig jag skulle säga det men så välkommet det är. Hoppas bara inte det ser ut såhär i tre veckor nu, då kommer det sluta med att jag flyr utomlands.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0