Vårt vardagsrum.


Dem två enda bilderna vi tog på vardagsrummet innan vi började renovera därinne. Inte så stora renoveringar kanske. Vi sågade ut dörr öppningen så den blev större, vi satte träpanel på den svarta väggen, satte upp gipsskivor på alla väggar, la nytt golv samt nya tak, fönster och golvlister.
Resultat;

Så himla kul att ha före och efter bilder nu när man väl kan se tillbaka. Och så nöjda vi är över vår insats! Kan ni gissa vilka favoritfärgerna är hos oss? Haha.. Förresten så har Filip snickrat ihop matsalsbordet själv som är på sista bilden, och jag älskar det här bordet. Dels för att Filip har gjort det såklart men också att vi kan sitta många runt det. Samt att det inte är liksom helt perfekt slipat eller målat, det känns som att det blir mer personligt, typ....
 
Nu räknar jag ner sista timmen här på jobbet av denna skit vecka.
Jag började ju min vecka med att köra in i en arbetskolegas bil, med Filips bil dessutom, när jag skulle parkera utanför jobbet.. Har mått så dåligt över denna händelse hela veckan haha.
Var även hos tandläkaren i Onsdags och fick ny tid för lagning av tand. Tråkiga pengar att lägga på såna här besök så nu har jag varit o storhandlat på apoteket för att slippa såna utgifter framöver. Stressen på jobbet har varit utöver de vanliga vecka 3 och allt har i princip bara varit jobbigt och tråkigt den här veckan. Längtar tills jag får slänga mig i soffan ikväll... Men först ska jag kämpa en timme till.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0