Inflyttningspresenter från Farmor.

Kolla vad fina saker jag och Filip fick av min Farmor i helgen! Tavlan har hon målat själv och jag beundrar verkligen den, och Farmor såklart. Hon är så duktig på att måla. Ska försöka hitta en hedersplats åt den här hemma, vi har ju inte satt upp något på väggarna ännu så vi får se vart den hamnar. Och för att inte glömma champagnehinken - HUR FIN ÄR DEN INTE DÅ? Såg den här i somras i Trosa och har knappt kunnat sluta tänka på den, och nu kom Farmor med den. Så tacksam verkligen! Tycker det är en skit snygg inredningspryl till vårt hem, nu saknas bara en drinkvagn som inte är hittad ännu. Den ska ju såklart se ut som på bilden jag har i mitt huvud, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0