Strålande Jul!

Alltså vilka helt fantastiska dagar jag har haft sen senast. Och satan i gatan vad fort julen var över. Nu sitter vi här natten innan den dagen som vi har längtat efter i ett halvår. Ångrar alla gånger jag sagt att tiden går för sakta detta halvår. 
 
Men som sagt, två underbara dagar försvann fort. Julafton som var magisk, vädret var magiskt, att jag fick umgås med min älskade släkt hela den dagen var magiskt, att jag har världens bästa pojkvän som skämde bort mig med en julklapp i form av en Parisresa är också magiskt, han är magisk!!!! Igår var också en magisk dag då en av dem viktigaste människorna i mitt liv fyllde år, Pappsen! det firades lite på dagen innan vi styrde mot förfest hos Sanna för att dansa vidare upp till hotellet. Så ni kanske förstår vad vi har gjort idag, vi sov till klockan 16.00?!?!?! Har mått dåligt hela dagen och försökt att packa de sista, tror jag mår lite dåligt över att det faktiskt är dags att sätta sig på ett plan imorgon. Får ju sån ångest när jag ska flyga. Undra om jag någonsin kommer somna inatt...... 
 
Nästa gång skrivs det nog från andra sidan jorden. Weyyyy. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0