Liten förändring, men stor skillnad!

Kolla vad Filip har sysselsatt sig med i veckan!!
Han slutar aldrig att förvåna, skönt att ha en liten hobby snickare till pojkvän haha.
 
Vet inte ifall jag har visat bilder på köket i huset innan, men det är de enda rummet i huset som vi inte har renoverat, förrän denna lilla förändringen nu då. Vårt hus går ju i färgerna vitt och grått, kanske lite tråkigt så köket är väll ändå  okej att det bryter av lite med det svarta, även om jag som sagt inte gillar svart haha.. Men nu, med bara denna lilla förändringen, så känns det verkligen mycket ljusare och mycket finare. Kanske så till och med jag kommer stå för kvällsmaten några dagar i veckan nu haha. Hoppas inte han läser detta, för det är något jag är så bortskämd med, Filip lagar mat varje dag och ingen är mer tacksam än jag för det!
 
Annars går dagarna i ett och vi har börjat räkna ner till resan. Jag har börjat få resfeber och ångest, men på ett bra sätt antar jag haha. Tycker ju det är jobbigt att flyga, och har aldrig flugit såhär långt utan mellanlandning. Förhoppningsvis går det bra och det börjar klia så i mina fingrar med att packa. Jag fick en jätte fin resväska för någon vecka sedan när vi firade min födelsedag 4 månader senare. Har skrivit packlista, till och med kategoriserat den listan, så egentligen är det bara att börja! Det är ju faktiskt bara 13 dagar kvar!!! Heeeeelt sjukt. Men först ska det upplevas julbord ikväll med jobbet, och imorgon ska vi fira jul med Filips släkt i Halmstad. Sen börjar det nog packas till Söndag. Wihohoohohoh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0