Första dygnen i värmen.

 
Två glada samt bleka människor satte sig som sagt på planet i Torsdags. Om flygresan gick bra? Alldeles utmärkt! Om jag sov något under resan? Inte en minut. Om jag gick på toa på planet? Inte det heller. Jag satt alltså 10 timmar på den där flygstolen och kände mest bara ångest. Fatta den paniken samt stelheten när vi kom av planet... 

Efter några timmar kunde jag slappna av lite och kollade på film. Tänkte hela tiden på att jag skulle bli trött, men det där med attraktionslagen i det läget funkar inte riktigt. Så hela dagen igår var ett enda stort moln. Vi var så trötta och förvirrade, men efter lite mat och 29 timmar utan sömn så la vi oss och vilade middag. Gav oss ut i vimlet på kvällen för lite mat och gick sedan tillbaka till hotellet för att Nanna natten. 

Idag vaknade vi upp som två nya människor och redo med våra bleka kroppar att möta solen. Tur man aldrig bränner sig i början av semestern :):):):):) imorgon får det bli parasoll-press. Men om det är skönt att vara här? JA! Jag njuter varenda sekund. Att bara få se lite solljus, vara sådär äckligt varm och dricka kall öl med mannen i mitt liv, det mina damer och herrar är fan livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0