Påskhelgen.

Hallå alla fans! Här ekar det fruktansvärt tomt, skyller på att tiden har gått så fort och att jag har haft fullt upp dessa veckor. Det är ju egentligen mest för min egna skull som jag går in och skriver här, för att jag tycker det är kul att se tillbaka på senare. Som ett exempel så bokade vi vår New York resa för drygt ett år sedan, hur sjukt är inte det då? Vill så gärna ha den resan framför mig igen, och jag hoppas så mycket på att vi snart har det.
 
Något annat jag ser fram emot super mycket just nu, som faktiskt inte är så långt bort, det är vår Rom resa. Det ska bli så jävla skönt. Jag har suttit och googlat runt på bilder, flygresor och världskartan för att jag vill så gärna bara boka in en massa resor för att jag är så res-sugen. Det har väll mest o göra med vädret som Sverige bjuder på för tillfället, men hade jag kunnat varit ute och rest året runt så hade jag nog gjort det, som jag har sagt innan...
 
Nog om det där jag vill göra, och över till det som jag har gjort. Vi tog ju påsk ledigt i Torsdags och firade in det med lite vin i följd med hotellet på kvällen. I Fredags fick vi sällskap i form av hundar som var nattgäster hos oss i två nätter. Snacka om att vi är sugna på en egen liten vovve nu, vi har ju faktiskt pratat om det några gånger innan.
 
Vi har även varit en sväng på både IKEA och Gekås, till Filips stora förtjusning. Man får passa på när det är han som kommer med dem ideérna haha! Annars har vi mest sovit, ätit, tränat och legat i soffan denna påskhelgen. Hade så gärna velat åka till Stockholm detta året igen, som vi gjorde förra påsken. Men nu fick det bli hus-prio istället och vi är faktiskt helt klara invändigt nu. Om det inte händer något hastigt på kontona så vi kan göra om köket också, annars får det vänta. Ska visa er någon dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0