90-tals natta & Golvläggning.

 

Ber om ursäkt först och främst för den dåliga kvaliten på bilderna, MEN Alltså kolla vad fint det blev med vårt nya golv. Jag är så nöjd. Det börjar faktiskt sakta men säkert likna ett inflyttningsbart hus. Även träpanelen som vi har spikat upp på väggen blev helt fantastiskt mysigt. Är så taggad på att få börja inreda vardagsrummet nu!

Som ni kanske förstått så har vi ännu inte flyttat in huset, vi bor fortfarande hos Filips föräldrar. Vi hittar nya saker hela tiden som vi vill göra om eller fixa till innan vi flyttar in, samt att vi har lite otur på vägen med renoveringen. Antar att man alltid kommer hitta saker man vill göra om i huset haha. Tur då att vi har köpt ett super litet hus, annars hade vi nog aldrig blivit klara... Men badrum är så gott som färdigt, och jag längtar tills jag får visa er! Det blev helt perfekt. Även sovrum är klart, och vardagsrummet fattas lite golvlister sen är det också färdigt. Och jag är som sagt sååå jävla taggad på att börja inreda detta hem!!!
 
Hade dessutom en himla trevlig kväll med ett helt fantastiskt gäng i Fredags. Därav första bilden.
Och ni som känner mig vet ju hur jag brukar må dagen efter, inget undantag i lördags kan jag säga haha!
 
Nu stänger vi in oss här på kvällarna en vecka till och håller tummarna på inflytt till helgen.
Och förresten, vet ni vad jag ska göra mer i helgen? Jag ska sitta bara några meter från en helt underbar människa, och lyssna på honom när han sjunger - OSKAR LINNROS!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sandris

Sån underbar känsla med sitt egna hus, ser framemot fler bilder!
:)

2017-10-30 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0