Senaste från mobilen.

Ett dagsplock av bilder från de första veckorna i Maj.
SÅ vad har jag hunnit med denna fantastiska men bedrövliga månad?
Fotboll har såklart stått på schemat denna gången också, första helgen i Maj åkte jag och grabbarna till Halmstad för att få uppleva årets första sommardag med uteservering, en massa öl, strålande sol, och en vinst mot Halmstad - En sån dag är så jävla svårslagen!
 
Annars har jag druckit rosé, fikat, druckit vin, ätit tårta, druckit lite mer rosé och fikat ännu mer. Mitt jobb just nu är inne i en sån riktig fika/fira period då varannan dag består av fika. Men jag gillar det, både vin och fika. Jag har även stukat foten på cupen också, ni vet ju att Maj månad för mig betyder otur. Och jag tycker jag borde lärt mig att jag ska hålla mig inne första veckorna i Maj, men icke. Utmanar alltid ödet!
 
Förutom en stukat fot som jag haltar runt på så ska jag och Filip gå på husvisning idag.
Jag vet vad ni tänker, jag tänker likadant. Jag är pank, jag shoppade upp mina sista pengar i lördags då jag fick panik över att jag inte hade några kläder. Jag ljög för mig själv. MEN det är ju faktiskt bara en vecka kvar till löning, och en vecka med nudlar har ju ingen dött av?! Dessutom är jag taggad till tusen då jag för första gången på 5(!!!) år ska få uppleva Gisledagarna i år, Wopwop. Sen börjar vi Juni med Summerburst. - Traditioner bryter man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0