50 års fest & tillbaka till 80-talet.

I lördags hade min kära mor ihop med sin bästis deras 50 års fest. Och vilken fest det blev. Jag älskar att festa med den äldre generationen, det blir alltid sån magisk stämning. Kvällen skulle gå i 80-talets tecken samt att den enda "dresscode" dom hade var att man skulle bära något cerise. Himla lyckad kväll som sagt och tror Mammsen var supernöjd också. 
 
Ja, så efter en sådan härlig kväll var ju resultatet igår som väntat. Djävulens påfund - bakfylla.... 
Jag kämpade och kämpade, och kämpade lite till med att ladda om batterierna för att hänga med ut till Sigges premiären. Men efter många om och men, så gav jag upp. Besviket gick jag hem o la mig, men vaknade upp imorse som en ny människa. Och ni som känner mig vet att min bakfylla är på en nivå som knappt går att mäta på en skala. Jag trodde jag kunde övervinna den, men de där ska man fasen inte leka med haha. 
 
Hoppas ni har haft en bra Valborg mina vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0